Viser innlegg med etiketten dikt. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten dikt. Vis alle innlegg

fredag 18. juli 2014

No help for that

Jeg leser Charles Bukowskis dikt og jeg gråter. Jeg gråter og gråter. Tårene renner ned i store strømmer og det stikker i brystet. Smerten brer seg ut i kroppen. Det gjør vondt. Ordene treffer meg rett i magen og jeg mister pusten. Jeg har ikke latt meg selv føle på noe av det siden det skjedde. Jeg har levd i et vakuum og jeg har gjort alt jeg har kunnet for å holde det på avstand. Jeg gråter og gråter og gråter.

"Men ååh. Du må ha det bra!". "Du er bra! Og jeg vil få det bra, etterhvert".





There is a place in the heart that
will never be filled

a space

and even during the
best moments
and
the greatest 
times

we will know it

we will know it
more than 
ever

there is a place in the heart that 
will never be filled

and

we will wait
and
wait

in that 
space