Jeg føler meg litt flink, på tross av alt som har skjedd. Når ting går til helvete har jeg som regel en tendens til å bare dø. Innvendig og utvendig. Men denne gangen har jeg tatt opp kampen selv. Jeg har grått slik at øynene har vært så hovne at jeg nesten ikke kjente igjen meg selv. Det har vært snørr og masse, masse gørr. Det har vært hes stemme etter skriking og roping. Det har vært knuste hjerter og brennende hoder. Men jeg har også ledd, masse. Jeg er så heldig at når først livet går til helvete så har jeg, om ikke bare noen få, men absolutt fantastiske mennesker rundt meg. Familie som støtter opp og blir sint med meg. Venner som tar meg imot når jeg faller og drar meg opp på beina igjen, og holder meg der, til jeg atter en gang klarer å gå selv, stødig. Det har vært alkohol, jentekveld og kompiskveld. Venninne som dukker opp dagen etter uten å spørre med to andre fininger, bare fordi hun visste at jeg trengte noen rundt meg. Og med en flaske sprit. Selvfølgelig med en flaske sprit. Jeg har hatt en pusekatt som har skjønt at a'mor ikke har hatt det så bra denne uka, så han har sovet inntil meg eller ved siden av meg, hver eneste natt. Og når det stormer på det verste, da har jeg klart å holde meg oppe, noenlunde stødig, med god hjelp av sterke mennesker i ryggen.
Viser innlegg med etiketten kjærlighetssorg. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten kjærlighetssorg. Vis alle innlegg
torsdag 7. februar 2013
En for alle, alle for en
Abonner på:
Innlegg (Atom)