onsdag 11. november 2015

Untitled
Du er varm, jeg er varm. Jeg tror du sover. Jeg våkner hele tiden denne natten. Det er en knugende kvalme som velter opp i meg fra tid til annen. Jeg får ikke sove i frykt for at jeg må spy. Fortsatt kan jeg kjenne alkoholen i kroppen. Jeg veit at håret er messy. Sminka mi er gnidd ut, på putetrekket, av hendene dine. Jeg måtte dra av meg løsvippene jeg hadde satt på for kvelden. Det var bare en vippe på det høyre øyet som var igjen. Et eller annet sted i senga di ligger den andre. Du ligger helt inntil meg. Vi er helt nakne og det er vanvittig varmt. Hver gang jeg har snudd meg litt bort fra deg, for å få luft, har du kommet etter. Du har dratt meg inntil deg igjen, begravd hodet ditt i håret mitt. Jeg har blitt klemt inntil brystet ditt, med armene dine rundt meg. Du klemmer hardt. Som om du er redd for å miste meg. Jeg prøver ikke å føle, men jeg gjør alltid det. Kommer alltid til å gjøre det. Lukten av deg er en del av meg og jeg skulle ønske vi aldri brøyt ut av denne omfavnelsen. Jeg merker at du har savnet meg. Jeg kjenner det på hele deg, hvordan du holder meg. Du holder rundt meg, trekker meg inntil deg, på en måte du bare gjør når det er lenge siden vi har sett hverandre. Når det er veldig lenge siden og du har savnet meg. Vi har savnet hverandre. Jeg lar deg trekke meg inntil deg. Når du begraver hodet ditt i håret mitt og puster sakte ut, ligger jeg inntil brystet ditt og trekker inn lukten av deg. Jeg kjenner fortsatt kvalmen som synker og stiger i meg. Det gjør vondt i magen. Jeg tenker at det er alkoholen, jeg drakk for mye, men det er nok flere grunner enn bare alkoholen. Jeg er så varm, kjenner at jeg svetter. Det er ubehagelig og jeg må snu meg for å få litt luft. Jeg snur ryggen til deg og som oftest lar du meg alltid ligge i fred sånn. Men nå kommer du etter. Legger armene dine rundt meg, klemmer ryggen min mot brystet ditt og sånn ligger vi resten av natten. Beina våre er flettet sammen. Vi holder oss fast i hverandre som om vi kan drive fra hverandre hvert øyeblikk og flyter videre sammen inn i søvnen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar